Macro Design lanserer nå Briljantglass, et glass som er klart som en fjellbekk.

Pressemelding   •   jan 25, 2017 13:16 CET

Macro Design har I drøyt 30 år vært en av Nordens ledende dusjspesialister som utvikler og produserer dusjløsninger med stil, finesse og nordisk form – litt mer lukseriøs og litt vakrere.

Nå lanserer Macro Design det helt nye Briljantglasset – et helt fargeløst glass. To dusjfamilier får det nye, eksklusive glasset Briljant; Skagen Premium og Skagenlux.

— Vi vet at mange mennesker verdsetter et vakkert og stilsikkert baderom, og det kjennes derfor perfekt å kunne tilby dem et nytt eksklusivt glass uten grønn fargetone til en meget attraktiv pris meddeler Johan Aspemar, daglig leder hos Macro Design. Interessen for vår nye dusjserie Skagen Premium og vårt nye Briljantglass har vært svært stort blant våre forhandlere, og det nye sortimentet er tilgjengelig innen kort tid hos våre forhandlere understreker Johan.

Briljant-glasset er klart som en fjellbekk, og navnet Briljant er selvforklarende. En gnistrende vakker detalj som tiltrekker seg oppmerksomhet. La baderommet briljere med markedets klarest glass. Helt klart Briljant – også prisen.

SKAGEN PREMIUM er, akkurat som navnet antyder, en premiumdusj. Det er en elegant dusjserie som får en til å tenke forfengelighet og luksus. Med sin sobre design, det klare Briljantglasset og med vakre, gjennomtenkte beslag briljerer den i baderommet. Håndtak har en sober, unik design. I tillegg til at håndtaket er vakkert som en juvel, fungerer det også som sprutbeskyttelse takket være de overlappende hullene. Når du dusjer, kan det komme ut minimalt med vann.

SKAGENLUX dusjserie fra Macro Design utrustes nå med det klareste glasset på markedet – Briljant. Skagenlux er en luksuriøs dusjserie med en minimalistisk design som i form og uttrykk tiltaler mange kunder. Beslagene finnes i krom, sort krom og gull. Med vegghengte hengsler helt uten synlige skruer og 8mm glass, skapes en luksuriøs følelse i baderommet med store glassflater uten profiler.

— Denne lanseringen forsterker min oppfatning at vi I dagens situasjon er den mest innovative baderomsprodusenten på markedet, noe som føles godt avslutter Johan.

For mer informasjon kontakt følgende:
Johan Aspemar, VD
johan.aspemar@macro.se