Macro Design lanserer ny webside

Pressemelding   •   jul 06, 2016 15:44 CEST

Vi har nå lansert vår nye webside. Den er bygget på en helt ny plattform. Dette gjør at vi har fornyet oss på 2 måter:

• Det du ”ser” når du besøker vår webside.
  • Det som ligger ”bak” i form av nytt CMS, samt vårt PIM-system som også er helt nytt.

Å satse på ny webplattform uten å ha et PIM-system som grunnlag, så vi på som en umulighet. Derfor har vi utført webprosjektet parallelt med vårt PIM-prosjekt.

For å fange kundens og den besøkende sin interesse, har vi laget en inspirasjonsdel. Dette anser vi som et meget bra utgangspunkt for at kunden kjøper våre produkter. På denne måten får vi vist hele vårt sortiment i inspirerende miljø- og detaljbilder.Det sies at et bilde sier mer en tusen ord. Her har vi et helt bibliotek!

Vi har, og kommer til å legge stor vekt på hvordan vi viser våre produkter på websiden. Vi har flere ulike målgrupper som forventer ulik form for informasjon. Derfor er det viktig at vi bruker websidene som et knutepunkt og presenterer rett informasjon på rett plass.

Sist, men absolutt ikke minst, er det viktig at vi kan veilede våre forbrukere til en fysisk butikk. Dette gjør vi ved å presenter alle våre forhandlere på en enkel og oversiktlig måte. Du kan også, via det / de produkter du har interesse av, se hvilke forhandlere der du kan se og klemme på produktene i virkeligheten!

Dette og mye annet har vi med i vår webløsning, som også følger vår grafiske profil. Dette er igjen inspirerende og informativt.

Besøk www.macro.no