Skagenlux - en ny dusjserie med stil og finesse av Macro Design

Pressemelding   •   jul 05, 2016 14:09 CEST

Macro Design har i overkant av 30 år vært en av Sveriges ledende dusjspesialister som utvikler og produserer dusjløsninger med stil, finesse og nordisk form – mer luksuriøse, enda penere.

Nylig lanserte Macro Design det helt nye dusjsortimentet Skagenlux som er en luksuriøs dusjserie med en minimalistisk design, som i form og uttrykk tiltaler mange kunder.

Beslagene leveres i sortkrom, gull eller krom. Med vegghengte hengsler helt uten synlige skruer og 8mm glass, skapes en luksuriøs følelse i baderommet med store glassflater uten profiler.

Macro Design har spesialisert seg på å tilby markedets smarteste og mest fleksible dusjløsninger, men øker nå også fokus på å designe måltilpasset produkter utfra kundens behov.

Interessen for Skagenlux har så langt vært meget stort, og en bidragsyter til dette er naturligvis det faktum at vi prismessig ligger flere tusenlapper lavere enn vår hovedkonkurrenter - men jeg vil enda påstå at det avgjørende faktorene for den store interessen hos forbrukerne er den minimalistiske designen, fleksibilitet og langvarig garantiene vi gir, forteller Johan Aspemar, daglig leder hos Macro Design.

Macro Design står for kvalitet og utfører derfor alltid omfattende holdbarhetstester innen produktet lanseres. Samtlige av våre dusjmodeller har gjennomgått en holdbarhetstest, der de blant annet ble åpnet og stengt i 30 000 sykluser. Dette er vesentlig mer enn hva standard bruk tilsier, legger Johan til. Takket være våre høye kvalitetskrav, så kan vi gi 20 års garanti på våre dusjer, noe som er unikt for markedet tilføyer Johan.

Avslutningsvis sier Johan:

- Vi ser en økende etterspørsel på markedet etter individuelle spesialtilpasset dusjer, og der er vi i fremkant. Vi tegner i dag flere tusen spesialdusjer hver år og etterspørselen øker raskt, noe som erer svært gledelig.