Ny leder på MANs verksted i Drammen

Pressemelding   •   okt 12, 2016 15:08 CEST

Jan Julseth

Jan Julseth (49) er ansatt som ny daglig leder i MAN Truck & Bus Norge avd. Drammen.

- Vi er veldig glade for at Jan Julseth tar over som daglig leder i Drammen. Vi har lett etter en kandidat med solid ledererfaring og kundefokus, nettopp dette bringer Jan med seg, sier Sigurd Holm, Retail Manager i MAN Truck & Bus Norge.

Julseth kommer fra stillingen som daglig leder i Sole AS og har tidligere jobbet både som fabrikksjef og logistikksjef i flere større produksjonsbedrifter. Han har over 20 års erfaring som leder og er oppvokst i Buskerud.

- Vårt hovedfokus fremover vil være å øke kundetilfredsheten, ingenting er viktigere enn fornøyde kunder. Jeg håper at min kompetanse som leder kan bidra til at både kunder og medarbeidere føler seg vel ivaretatt her. En av mine styrker er at jeg er glad i mennesker. Økt trivsel på arbeidsplassen fører gjerne til effektivitet, til glede for både kunder og medarbeidere. Vi vil også jobbe for et tettere samarbeid mellom verkstedet og salgsteamet her i regionen, sier Julseth.

Jan Julseth tiltrådde stillingen 1. oktober.