FastTrack fra Mapei gir kortere ventetid

Nyhet   •   feb 12, 2016 14:55 CET

Mapei har lansert en ny merking av produkter som herder raskere enn normalt. Det betyr at du kan spare mye tid ved å bruke et FastTrack-produkt kontra et vanlig produkt i samme kategori.

– En operasjon med reparasjon, sparkling, legging av belegg og sveising av belegg kan ta inntil tre dager med standard-produkter. Velger du FastTrack-systemet for renovering og installering av belegg og tepper gjør du hele operasjonen på en dag, forklarer produktsjef Espen Bothner hos Mapei.

Det betyr store tidsbesparelser i en travel byggeprosess. FastTrack-merkingen gjør det enkelt å finne produkter som herder raskere enn andre produkter i samme kategori.

– Markedet har etterspurt produkter som gjør byggetiden kortere. Mapei har allerede en rekke slike produkter i sitt rikholdige sortiment, men nyheten er sammensetningen av produkter i systemer og bruk av FastTrack-merket.

I Mapei sin omfattende systemguide [http://www.mapei.com/NO-NO/systems.asp] er FastTrack-merkingen allerede på plass. I tillegg til renovering og installasjon av belegg og tepper finnes det FastTrack-systemer for teppefliser på underlag av tregulv, installasjon av LVT-gulv, naturstein og fliser i tørre rom samt homogen vinyl på sponplate.

– Så vidt jeg vet er vi først i Norge med en slik løsning og vi har allerede fått mange positive tilbakemeldinger fra kundene våre, understreker Bothner.