Slik får du tilbake inspirasjonen på kjøkkenet

Pressemelding  •  07-09-2011 15:10 CEST

Ferien er over, og vi skal tilbake til hverdagen og de vanlige rutinene. I over et år har Matenerklar.no levert råvarer og oppskrifter til familier i Oslo, Bergen og Stavanger. Nå lanserer de Basicposen som har færre råvarer og enklere oppskrifter, for å gi middagsinspirasjon til hele familien.

Det har blitt både enklere og billigere å spise sunt og godt hver dag. De fleste av oss ønsker å spise sunne og varierte middager, men hverdagen har likevel en tendens til å spise opp mye tid som går ut over middagsinspirasjonen. Matenerklar.no tilbyr levering på døren av ferdig planlagte matposer med tilhørende middagsoppskrifter. Oppskriftene er nøye testet og satt sammen på bakgrunn av næringsinnhold, miljøpåvirkning, variasjon, smak, pris og barnevennlighet.

Nå lanseres Basicposen, med råvarer til  fire hverdagsmiddager  med litt enklere oppskrifter og en lavere pris

—Vi har fått flere henvendelser om å tilby et produkt som er enda enklere enn de to tilbudene vi har så langt. Vi er derfor glade for å kunne lansere Basicposen som et litt billigere matpose-konsept enn de etablerte 3- og 5-dagersposene, som består av flere råvarer, deriblant økologiske – sier Hans Horndalsveen i Matenerklar.no.

Maks 30 minutter

Matenerklar.no ønsker å forenkle middagshverdagene til barneforeldre, og inspirere familier til å lage god hjemmelaget middag basert på ferske, sunne og klimasmarte råvarer.

Når råvarene med tilhørende oppskrifter leveres på døren er det langt lettere forfamilien å lage varierte og næringsrike middager i en hektisk hverdag. Rettene i den nye basicposen tar maks 30 minutter å lage, men råvarene er av samme gode kvalitet og fokuset på ren mat og mye grønnsaker står ved lag. Matenerklar.no leverer et fleksibelt abonnement, der du kan starte og stoppe ukes leveransene slik det passer for deg uten noen bindingstid. Du velger selv mellom tre ulike matposer.

Eksempel på ukesmeny fra Basicposen:

Menyene er nøye planlagt og testet i vårt prøvekjøkken. Hver middag er beregnet til ca fire personer, to voksne og to barn.

*  Fiskegrateng med sprøtt lokk

*  Kremet tomat- og basilikumsuppe

*  Ovnsbakt fetakylling med wokede grønnsaker

*  Pastagryte med sopp og ost

Matenerklar.no tilbyr levering hjem på døren av ferdig planlagte matposer med tilhørende oppskrifter. Kundene får tid til å lage god, sunn og klimasmart middag av beste kvalitet med en god samvittighet. For oss er matglede å lage og spise sunn og ekte mat, hver dag. Familieselskapet Middagsfrid ble grunnlagt i Stockholm i 2007 og leverer i dag sunne råvarer til familier i Sverige, Danmark, Tyskland og Norge.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom