MENY Revetal kåret til beste butikk

Pressemelding   •   jan 28, 2016 14:36 CET

MENY Revetal ble til stor jubel kåret til årets beste butikk i MENY for 2015. Blant 200 butikker var det den veldrevne butikken på Revetal som stakk av med seieren.

Årets konkurranse var særdeles jevn, men det var den familiedrevne butikken kan smykke seg med tittelen, Årets Butikk i MENY.

-Det er utrolig hyggelig at vi får denne annerkjennelsen. Hver dag prøver vi å levere kundene de beste handleopplevelsene og med fokus på service og utvalg, sier Martin Gran som er fjerde generasjon kjøpmann på Revetal.

MENY-sjef, Vegard Kjuus berømmer butikken for å være på topp hver eneste dag, og mener butikken er Norges mest veldrevne matgledebutikk.

-MENY Revetal har en fantastisk kultur, der kunden alltid står i fokus. Butikken fikk ikke overraskende også i år høyest score når det gjelder kundetilfredshet.

-Kjøpmann Martin Gran er flink til å motivere medarbeiderne sine og legger ned utallige arbeidstimer i butikken, til det beste for kunden, sier Kjuus.

-Butikken er like striglet uansett når du kommer innom og her leverer de det lille ekstra for kunden hver eneste dag. Frukt og grønt avdelingen er i en særklasse og butikken er helt rå på service. De ansatte pakker varene for sine kunder og leverer kjøpmannskap av godt gammelt merke, sier Vegard Kjuus.

MENY Colosseum i Oslo ved Inge Stenbakk og MENY Solsiden ved Monica Ervig Kjendalen i Trondheim kom inn på andre og tredje plass i den årlige kåringen.

Spiser du bedre, lever du bedre.

Kommentarer (0)