Nyheter fra Microsoft Inspire: Azure Stack, Microsoft 365 og ISV Cloud Embed

Nyhet   •   jul 11, 2017 14:43 CEST

Administrerende direktør Satya Nadella under åpningen av Microsoft Inspire 2017.

I går, mandag 10. juli, sparket vi i gang vår største årlige partnerkonferanse, Microsoft Inspire. Konferansen samler over 17.000 deltakere og varer fra 9.-13. juli. De største nyhetene som ble sluppet i går kan du lese om på Microsoft sin offisielle blogg (engelsk): Microsoft Puts Partners at the Center of 4.5 Trillion Transformation Opportunity.

Blant annet kan du lese om disse nyhetene:

• Microsoft 365: Nye kommersielle tilbud på tvers av Office 365, Windows 10 og EMS, designet for å styrke alle bedrifter og deres ansatte. Leveres som løsningene Microsoft 365 Enterprise og Microsoft 365 Business.
  • Microsoft Azure Stack: Azure Stack, hybrid skyløsning, er nå tilgjengelig hos våre partnere Dell EMC, HPE & Lenovo.
  • ISV Cloud Embed: ISV Cloud Embed gjør det enklere for partnere å kjøpe Dynamics 365, Power BI, Power Apps og Microsoft Flow som «byggeklosser» de kan bruke for å modernisere eksisterende, og utvikle nye, forretningsapplikasjoner.

Følg med på Inspire News Microsite gjennom hele konferansen for mer informasjon, bilder, videoer, partnerhistorier og opptak av keynotes. I dag vil vi dele flere nyheter om hvordan Microsoft sine innovasjoner skaper nye muligheter for partner-økosystemet.