Microsoft Dynamics 365 lanseres 1. november

Pressemelding   •   nov 01, 2016 08:24 CET

Satya Nadella lanserte planene for Microsoft Dynamics 365 på Worldwide Partner Conference i Toronto, Canada, i juli

I juli ble planene for nye Dynamics 365 og Microsoft App Source kjent, på Microsoft Worldwide Partner Conference i Canada. I dag 1. november blir Dynamics 365, med et bredt spekter av spesialbygde apper og tett integrasjon med Office 365, Power BI og Cortana, gjort tilgjengelig for salg 1. november. Med Dynamics 365 får virksomheter tilgang til moderne og intelligente forretningsapplikasjoner som gjør det enklere å digitalisere og forbedre sine forretningsprosesser.

Synes du det virker spennende? Les mer om alle de nye funksjonene i den internasjonale bloggposten av Takeshi Numoto, Corporate Vice President for Microsoft Cloud + Enterprise.

- Med Dynamics 365 bryter vi ned de unaturlige siloene ERP og CRM, og lanserer forretningsløsninger som fungerer på tvers av alt fra kundeservice og drift til markedsføring og økonomi. I Dynamics 365 vil våre kunder kunne starte én forretningsprosess og bygge på etter hvert som behovene øker. Dynamics 365 bygger på Microsoft sine løsninger for analyse og maskinlæring, og markerer en ny æra for Microsoft og våre kunder, sier Andreas Dolven, direktør for Dynamics i Microsoft Norge.

For mer informasjon, kontakt Andreas Dolven, direktør for Dynamics i Microsoft Norge: andreas.dolven@microsoft.com

Microsoft (Nasdaq "MSFT" @microsoft) er et verdensledende teknologiselskap som tilbyr produktivitetsløsninger og plattformer. Selskapet setter mobilitet og skytjenester først, og har som misjon å gi alle mennesker og virksomheter verktøyene de trenger for å oppnå mer.