Atkins gir deg mellommåltid med mindre sukker!

Pressemelding   •   sep 15, 2017 09:00 CEST

Kjenner du til følelsen når du ikke har spist på mange timer? At når du spiser, så føles det som om du ikke blir ordentlig mett? Det å spise noe mellom måltidene kan hjelpe til å dempe sult, fjerne søtsuget og forbedre konsentrasjonen. I tillegg vil sunnere mellommåltider gi deg mulighet til å fylle opp eventuelle næringsmessige hull, sånn at kroppen din får de næringsstoffene den trenger i hverdagen.

Salget av ulike barer som mellommåltid er økende – vi ønsker oss sunnere, raske og lett tilgjengelige løsninger. Men visste du at det er store forskjeller på næringsinnholdet på müsli- og mellommåltidsbarer? I «TV2 Matkontrollens» test ble det avdekket at mange av barene er direkte usunne. Faktisk ble over 60% av barene definert som «godteri» av ernæringsfysiologer!*

*) http://www.tv2.no/a/8944131/

Hva ønsker vi oss av en mellommåltidsbar? Jo, vi vi ønsker oss en mettende bar, med lite sukker og med god smak. Atkins Coconut Almond Crisp er større enn andre müslibarer på markedet (60 g), den har mindre sukker (85% mindre enn gjennomsnittet i kategorien) og den er i tillegg rik på protein og fiber. Fri for gluten og palmeolje. Med andre ord den tåler meget godt sammenligning med næringsinnholdet i andre müslibarer:

Baren er tilgjengelig i dagligvarerbutikker (fom uke 38), Boots Apotek, Apotek 1 og på www.soma.no

Pris kr 38,-