God jul med god samvittighet

Pressemelding   •   nov 23, 2017 16:19 CET

De beste gavene er de som har en god historie bak seg - og som bidrar til å gjøre verden litt bedre. Humble Brush tannbørste er den lille perfekte julegaven eller kalendergaven til hele familien!

100 prosent nedbrytbart håndtak

Håndtaket på Humble Brush er laget av bambus, og er 100 prosent nedbrytbart. Bambus er den planten i verden som vokser raskest. Den er naturlig antibakteriell, noe som betyr at ekstra tilførsel av kunstgjødsel eller plantevernmiddel er unødvendig.

Miljøvennlig forpakning

For Humble Brush er miljøet viktig på alle nivåer. Den miljøvennlige tannbørsten kommer i en miljøvennlig forpakning. Børsten er pakket i en nedbrytbar pappemballasje – boksen er også laget av 100 prosent resirkulert materiale.

Sett et smil på de som trenger det mest

The Humble Smile Foundation mener god munnhelse bør være en grunnleggende menneskerett. Teamet består av en global gruppe av tannleger som brenner for god munnhelse til mennesker over hele verden. Visjonen deres er å hindre lidelse forårsaket av tannplager. Dette gjøres ved å informere, lære bort og donere over hele verden der behovet er størst.

Foreningen jobber hele tiden med tannhelseprosjekter som kan sette smil på ansiktene til de barna som bor i de mest sårbare områdene i verden. The Humble Smile Foundation utvikler og leverer programmer og tiltak som informerer, lærer opp og bidrar til å forebygge munnhelseproblemer hos sårbare mennesker som kanskje bruker tannbørste for første gang.

For hver Humble Brush som blir solgt, hjelper the Humble Smile Foundation barn som trenger det ved å gi tannbørster og tannpleie.

Selges i dagligvare, Life helsekost og på www.soma.no

Les mer på www.humblebrush.com