Nyhet! Beroligende myk silikonsmokk – Philips Avent Soothie

Pressemelding   •   feb 29, 2016 14:00 CET

Philips Avent lanserer en beroligende myk silikonsmokk i kun én del, for barn fra 0 til 3 måneder.

Vi vet at du kun vil det beste for barnet ditt – og det vil vi også! Derfor har vi utviklet våre produkter spesielt etter barnets behov. Philips Avents nye beroligende smokk er en silikonsmokk i kun én del med søtt bjørnedesign. Det fleksible skjoldet er komfortabelt for babyens ansikt og passer til babyer opptil tre måneder. Smokkens tutt er spesielt utformet for å sikre naturlig utvikling av babyens tenner og tannkjøtt. Smokkens unike utforming gjør at den er fleksibel og komfortabel for barnet, lett å rengjøre og trygg i bruk.

Name of Image

Philips Avent Soothie kommer i en 2-pakning i fargene rosa/lilla og blå/grønn. Soothie selges hos Boots og i diverse babybutikker. AUP kr 139 for 2-pakning.

For mer informasjon, høyoppløselige bilder og vareprøver, ta kontakt med PR-ansvarlig i Midsona Norge.