Julerekene tar et hopp

Pressemelding   •   aug 27, 2012 12:51 CEST

Etter en rekordomsetning på salater i sommer ønsker Delikat å bygge videre på suksessen, og lanserer nå Reker i majones Julespesial. Salaten inneholder ekstra mye reker som utgjør hele 65 % av innholdet, i tillegg til den kjente, deilige Mills majones. Rekene er store og saftige og kommer fra rene, arktiske farvann.

- Julerekene våre blir nok en stor hit! Reker i majones har lenge vært en klassiker for oss nordmenn, så det blir helt naturlig å nå lansere en julespesial, med enda flere reker. Salaten passer jo så godt til både smørbrød og sild, som vi spiser så mye av i julen, sier Julie Haug, produktgruppesjef for Delikat.

Delikat Reker i majones Julespesial har ny, rød design, og er tilgjengelig på beger med 330g. Disse finnes i butikk fra 1. september.

For ytterligere informasjon, høyoppløste bilder eller produktprøver, vennligst kontakt:

Mills DA

Celine Sjøberg