Kremet aioli for norske ganer

Pressemelding   •   aug 13, 2012 13:14 CEST

De sitter rundt på tungen og gir oss himmelske søte, sure og salte opplevelser. Ja, vi snakker om smaksløkene våre, og denne gangen vil de virkelig få seg en overraskelse. Mills Aioli er et nytt og spennende produkt som lanseres 1. september. Kremet, eksotisk og skrekkelig godt.

Med gode råvarer som extra virgin olivenolje og biter av knasende hvitløk har Mills skapt et svært smaksrikt tilbehørsprodukt. Aioli kan brukes til så mye, og med en enkel og brukervennlig forpakning trenger du kun å klippe et hull i posen, og deretter helle aiolien over i en skål – klar til servering!

- Aioli har blitt særdeles vanlig i norske hjem de siste årene. Ser vi tilbake i tid var det hovedsakelig rundt Middelhavet denne hvitløksbaserte kalde sausen hadde fritt spillerom. Men i dag bruker altså vi nordmenn aioli til det meste; både tapas, skalldyr og grillmat. Spesielt populær har den blitt i kombinasjon med reker, som personlig er min favoritt. Jeg kunne ha levd på reker og Mills aioli et helt liv, så jeg gleder meg til å overraske og forbause forbrukerne, sier en henrykt Pål Strutz, produktsjef hos Mills DA.

For en ekstra vri på smaken, tilsett gjerne soltørkede tomater eller nykvernet pepper.

Mills Aioli kommer i en pakning på 165g og er tilgjengelig i butikk fra 1. september.

For ytterligere informasjon, høyoppløste bilder eller produktprøver, vennligst kontakt:

Mills DA

Celine Sjøberg

Kommunikasjonsrådgiver

celine.sjoberg@mills.no

22 80 87 35

Mills DA er en sterk og allsidig næringsmiddelbedrift som produserer og markedsfører ledende merkevarer som Vita hjertego`, Mills, Delikat, Soft Flora og Melange. Vi har ca. 450 ansatte og omsetningen i 2010 var på 1,6 milliarder kroner.