Mills DA mottar SMART pris

Pressemelding   •   feb 01, 2013 15:19 CET

Før jul var det kommet inn over 100 bidrag til den nyetablerte ANFO Effekt, ANFO Annonsørforeningens nye effektpris, som ble delt ut for første gang i går. Prisen er etablert som et alternativ til de mange utmerkelsene som profilerer enkeltvirkemidler og kanaler.

ANFO Effekt skal fremheve fremragende innsats på målrettet, dokumenterbart marketingarbeid, og SMART-prisen ble gitt til Mills DA for deres utmerkede arbeid innenfor Delikat salater. Delikat har i løpet av fjoråret gjennomført en formidabel snuoperasjon.  Delikat har gått fra en nummer to posisjon til en meget sterk ener posisjon der markedsandelen er på vei mot 50%. Delikat har innenfor det største segmentet skalldyr doblet salget. Delikat driver også totalmarkedet som har gått fra
stagnasjon til en sterk vekst på 10 % i verdi.

Det ble delt ut priser og hederlig omtale i de fire kategoriene «Smart», «B2B», «Ny» og «Vekst».

På bildet fra venstre: Lars Marius Lauten, Sverre Jacobsen og Dorthe Gill Brudvik. Fotograf: Paal Audestad