Mills majones med ny sommerkampanje

Pressemelding   •   jun 24, 2013 14:25 CEST

Den nye sommerkampanjen til Mills majones spiller på nostalgi og bærer slagordet «nyt sommeren som før i tida!». Både printannonser, postkort og sommerlåt på radioen skal motivere deg bort fra den moderne teknologiske verdenen og ut i solen med venner, mat og hygge – slik det var før i tida.

– Vi vet at Mills majones har en sterk posisjon hos norske forbrukere, og har hatt det i mange år. Nå ønsker vi å styrke det emosjonelle båndet mellom Mills majones og den gode sommerfølelsen. Vi tror det norske folk trenger en pause fra den digitale verdenen som stadig stjeler oppmerksomheten vår. Den ekte sommerfølelsen får du ikke på Facebook, men ved å være til stedet her og nå, med sol, mat og gode venner – slik sommeren var før i tida, sier produktsjef for Mills majones, Pål Strutz.

Mills har høye ambisjoner for sommerkampanjen, og tror spesielt sommerlåten vil slå an og feste seg i folks minner.

– Sommerlåta er skrevet i samarbeid med Hei! Reklamebyrå og Mills sine egne ansatte har vært med som skuespillere i musikkvideoen som slippes til uken.  Det er en helt spesiell stemning internt rundt

denne kampanjen som oser av sommerglede og fellesskap, noe jeg håper vil smitte over på det norske folk også, avslutter Pål Strutz.

Hei! står for det kreative og Mindshare er ansvarlig mediebyrå. Kampanjen vil gå i ukene fra 25 til 31.

Hør sommerlåten her.