2017 Mitsubishi ASX med Dynamic Shield

Pressemelding   •   mar 01, 2016 10:07 CET

På verdensbasis er det siden introduksjonen i 2010 produsert over 900.000 ASX. I Norge har ASX vært en salgssuksess fra dag 1, og siden 2010 er det solgt 11.500 ASX. Til høsten kommer ASX med «Dynamic Shield»-front.

«Dynamic Shield»-front

«Dynamic Shield» er del av Mitsubishi sin nye designretning og som en myk overgang til neste generasjon Mitsubishi-modeller får ASX «Dynamic Shield»-fronten til høsten. Fronten ble først vist på konseptmodellen Outlander PHEV Concept-S i 2014 og introdusert på Outlander og Outlander PHEV i 2015.

2017 Mitsubishi ASX med Dynamic Shield design

- Vi venter som vanlig økt salg når ASX fornyes, men produktspesifikasjoner og priser på 2017 modell må vi få komme tilbake til når vi er klare for å informere om det, uttaler produktsjef Vegard Werner hos MMC Norge AS.

Mitsubishi Motors Co

Mitsubishi har et landsdekkende forhandlernett med 62 salg- og servicebedrifter og 5 serviceverksteder som hver dag står på for skape enda flere fornøyde Mitsubishi bileiere. Selskapet har vært importør av Mitsubishi siden 1975. Kjerneverdiene til Mitsubishi i Norge er kvalitet, value for money, 4WD/fremkommelighet og miljøbevissthet.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.