To Mitsubishi Eclipse Cross utstyrt for det statlige italienske politiet (Arma dei Carabinieri)

Pressemelding   •   nov 30, 2018 09:00 CET

To Mitsubishi Eclipse Cross spesielt utstyrt for å bistå ved institusjonelle nødsituasjoner er overlevert det statlige italienske politiet (Arma dei Carabinieri).

Bilene skal benyttes av hovedkommandoen i Roma og i Milano.

Bilene har en sprek 1,5 liters turboladet bensinmotor på 163 HK og er utstyrt med blant annet det avanserte systemet for firehjulsdrift S-AWC (Super-all wheel control).

Langt samarbeid med Mitsubishi i Italia (Mitsubishi Motors Automobili Italia)
Det italienske politiet har tidligere hatt en spesialutstyrt Pajero for tøffere oppdrag og helelektriske i-MiEV til klimavennlig bytrafikk fra Mitsubishi i sin bilpark.

Om MITSUBISHI MOTORS

Mitsubishi Motors Corporation er en global bilprodusent med hovedkontor i Tokyo, Japan, som har et konkurransefortrinn med biltypene SUV, plug-in hybrid, elbil og pickup. Siden Mitsubishi-gruppen produserte sin første bil for over hundre år siden har vi demonstrert våre ambisjoner og innovasjoner gjennom nye bilmodeller, og ved å være først ute med nyskapende teknologi. Mitsubishi Motors merkevare appellerer til alle bilkjøpere som ønsker å utfordre det bestående og omfavne endring. I samsvar med denne tankegangen introduserte Mitsubishi Motors sin nye merkevarestrategi i 2017. Slagordet “Drive your Ambition”– fanger opp kombinasjonen av en personlig indre motivasjon og fremtidsrettet holdning, og den uttrykker dermed samspillet mellom merkevaren og dens kunder. Mitsubishi Motors forplikter seg til å investere i innovative og nye teknologier, attraktivt design og produktutvikling for å svare på etterspørselen etter spennende nye bilmodeller til kunder over hele verden.

Kommentarer (0)

Kommentar