Vinner av ”Årets Markedsfører” 2018 under 35 år, Monica Paulsen Ygre, Sr Brand Manager for Freia

Ledertalentene 2018-juryen har kåret Freias Brand Manager til vinner av kategorien årets markedsfører

Mondelez’ Brand Manger Monica Paulsen Ygre har vunnet Ledertalentenes prestisjefylte pris som “Årets markedsfører” 2018. I sterk konkurranse med andre talenter går hun av med seieren for hennes solide arbeid i markedsføringen av Freia Melkesjokolade. Brettspillkampanjen på innsiden av sjokoladeplatene har vært en av årets sterke kampanjer.

E24 har de siste 10 årene delt ut pris til de største ledertalentene innen næringslivet. Fredag 7. desember ble vinnerne for 2018 annonsert. Brand Manager for Freia sjokoladeplater, Monica Paulsen Ygre var glad og stolt da hun mottok nyheten om at hun var kåret til «Årets markedsfører».

- Freia Melkesjokolade har vært produsert på Rodeløkka siden 1906. Å være med på å påvirke en slik ikonisk merkevare er veldig spennende. Denne utmerkelsen er en energiinnsprøytning for meg til å fortsette å utvikle meg, skape flere nye Freia sjokoladeprodukter for det norske folk og videre markedsføre «Et lite stykke Norge» på best mulig måte, sier Monica.

Freia sjokoladefabrikk ble etablert i 1889 på Rodeløkka i Oslo og har siden den tid produsert sjokolade til det norske folk midt i hjerte av Oslo. Merkevarer som Freia Melkesjokolade, Kvikk Lunsj, Twist, Japp, Kong Haakon, M, Non Stop, Smil etc. har blitt utviklet av sjokoladeprodusenten siden den tid, tidløse klassikere som den dag i dag er Nordmenns favoritter. Freia er i dag eid av snacking selskapet Mondelez International.

- Jeg synes det er utrolig spennede å utvikle nye forbrukerengasjerende produkter og merkevareaktiviseringer for et av Norges mest populære merkenavn Freia Melkesjokolade, sier Monica.

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) er et globalt snacking-selskap, med proforma inntekter på mer enn 25 milliarder USD. Ved å skape små, gode øyeblikk i 165 land, er Mondelēz International verdensledende innenfor kjeks, sjokolade, tyggegummi, sukkervarer og pulverdrikker, med milliard-dollar-varemerker som Oreo, LU og Nabisco kaker; Cadbury og Milka sjokolade; Trident tyggegummi og Tang pulverdrikke. I vår norske produktportefølje har vi velkjente varemerker som Freia, Kvikk Lunsj, Kong Haakon, Daim, V6, Stimorol, Philadelphia, Regia, O’boy, Oreo og Ritz. Mondelēz International er stolt medlem av Standard and Poor's 500, NASDAQ 100 og Dow Jones Sustainability Index. Besøk www.mondelezinternational.com eller følg oss på Twitter på www.twitter.com/MDLZ.