Montana Bathroom – nå med enda mer personlighet

Montana lanserer en ny og stilsikker produktlinje til badeværelset. Den inneholder vaskemoduler, oppbevaringsmoduler, et lite medisinskap og speil. Med Montanas fleksibilitet og 42 lakkfarger kan du gi ditt badeværelse en unik og personlig stil.

Montana Bathroom inkluderer nå 12 vaskemoduler, 10 oppbevaringsmoduler, et lite vegghengt medisinskap og speil i 9 størrelser i Montanas 42 lakkfarger.

Montana Bathroom er skalerbare og fleksible innredningsløsninger til det lille gjestetoalettet, det store funksjonelle badeværelset og det luksuriøse badeværelset med spastemning.

Montana vaskeunits er moduler i forskjellige størrelser inkludert spesialdesignede vasker. Vaskene og bordplatene er fremstilt i 12 mm rector®, et hvitt massivt komposittmateriale med silkematt overflate. Vasken er integrert og nedfelt i bordplaten og harmonerer med Montanas velkjente designsignatur: de avrundede hjørner. Vaskeunits leveres ferdigstilt til montering på veggen.

Topplater og skap- og skuffemoduler er utført i 12 mm vann-resistent lakkert MDF. Topplaten leveres som standard med et 35 mm hull til kranen i midten. Skuffen under vasken har utskjæring til rør.

Med Montanas rikholdige fargepalett kan man skape eksakt den stemningen som ønskes i badeværelset. Velg for eksempel en lys og nordisk stil, hvor alle elementer har én farge eller bruk de lyse pasteller til å lage raffinerte detaljer. Man kan også velge en mer dramatisk stil med de mørke gråtoner som Fjord, Graphic, Anthracite, Coal eller Black Snow, som gir et nytt og skarpt uttrykk på badet.

Priser:

Øverste foto: Vaskemodul kr. 35.787, speil kr. 4.377, oppbevaringsmodul kr. 6.459

Nederste foto: Medisinskap kr. 2.918

Ellers:

Bord og vask fra kr. 12.502 - kr. 52.699

Speile fra kr. 1.855 – kr. 6.200

Oppbevaringsmodul fra kr. 2.321 – kr. 6.459

12 vaskemoduler

10 oppbevaringsmoduler

9 speil

42 farger

36 moduler4 dybder42 fargerUendelige muligheter

Design: Peter J. Lassen

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Montana Møbler A/S

Annette Spanggaard
E-mail: as@montana.dk
Mobile: +45 29 26 20 24

For pressetekster og bilder, vennligst download fra: www.mynewsdesk.com/no/montana

For mere inspirasjon, se mere på montana.dk

#montanafurniture

• Kunst, kultur, underholdning

• montana furniture
  • montana home
  • montanabathroom

Montana Møbler A/S produserer og markedsfører oppbevaring, bord og stoler til hjem og det moderne kontormiljø. Montana er designet av Peter J. Lassen. Det fleksible modulsystemet og den inspirerende fargepaletten gir frihet til å skape sitt eget rom og utrykke sin egen stil. Montanas bord- og stolserier er designet av Arne Jacobsen, Verner Panton, Stefan Wewerka, Peter J. Lassen, Joakim Lassen, Schmidt Hammer Lassen Design, Salto & Sigsgaard.

Trine Roed

Pressekontakt Digital Marketing Manager Social media I Digital marketing +45 25326543