Superspikeren Diamond coating

Superspiker med patentert Diamond coating belegg

Kledningen er husets yttertøy, den skal puste og holde tett. Det skal den klare i slagregn så vel som i høye temperaturer, direkte sollys og vann som ekspanderer og sprenger når det fryser. Innfestingen skal sikre at panelbordene ikke beveger seg og ikke åpner små porer hvor vann kan sipre inn.

Det kan du sikre ved at spikeren:

1. Ikke sprekker panelbordene når den slås inn
  2. Har et flatt hode som kan males
  3. Har et spikerhode som tetter godt ved at det flukter med panel overflaten
  4. Er laget av edelt metall (syrefast stålkvalitet) som tåler treets naturlige syrer eller trykkimpregneringsvæsker, eller varmforsinket stål for malt eller beiset kledningsbo
  5. Har mest mulig uttrekksverdi i spikerlekten
  6. Ikke har noe slagmerke ved siden av hodet

Superspikeren er utformet med en spiss som ikke sprekker panelene. Spikerhodet ligger helt jevn med overflaten på kledningen. Velg mellom syrefast og varmforsinket spiker. Superspikeren har Diamond coating som er markedets særlig beste uttrekksverdi.

Plastbåndet er spesialtilpasset Bostitch IC50 for å sikre et perfekt innslag.

Tekniske data: Bostitch IC50-2E

Vekt:2,0 kg
Mål (l x h x b):285x305x128 mm
Magasinkapasitet:200 stk. plast innstikkbånding
Lydeffekt LwA 95,5 dB
Lydtrykk Lpa 60 1s91,9 dB
Vibrasjonsnivå2,74 m/s2

Vi har vært i markedet i mer enn 60 år, er ca. 260 ansatte og omsatte for ca. NOK 770 millioner i 2016. Hovedkontoret ligger i Oslo, men Motek dekker hele landet med sine 28 butikker og ca. 100 selgere. Motek fokuserer på å gi rådgivning direkte på byggeplassen og tilbyr kvalitetsmerker som blant annet Hilti, Festool og Bostitch, samt høykvalitetsprodukter under eget varemerke.

David Klingvall

Produktsjef spikring, kramper, dykk, håndverktøy, kompressor, Bostitch, Stanley 93000957