Farvel til upraktiske hjem – oppussing 2.0 er tilbake!

Pressemelding   •   feb 28, 2017 09:01 CET

Det er klart for en ny runde med Superoppusserne. Denne gangen møter vi ni familier med upraktiske og dysfunksjonelle boliger, som alle drømmer om et mer funksjonelt hjem. Sesongpremiere på TV3 og Viafree mandag 6. mars kl. 19.30.

Sigurd Sollien har igjen fått med seg interiørarkitekt Linda Steen og snekker Torkel Gjerset på et drømmelag som kun trenger en uke på å finne og dyrke potensialet i de mest upraktiske hus. Med humor, varme og kløkt foretar de dyptgående endringer i alt fra romplassering til planløsninger, og slik gir de både hjemmene og eierne nye liv.

Programleder Sigurd Sollien sier dette om den kommende sesongen:

– Det har vært en sann fryd å jobbe med slike fantastiske fagfolk – det være seg snekkere, arkitekter og bygningsarbeidere. Det imponerer meg stort at folk klarer å skape noe konkret, sier moroklumpen som selv har ti tommeltotter.

Denne gangen er det eneboliger på Malmøya, Rælingen, Tåsen, Heggedal, Jessheim, Nordberg, Langhus, Korsvoll og i Son som får en real makeover av Superoppusserne.

Sesongpremiere: Superoppusserne, mandag 6. mars kl. 19.30 på TV3 og Viafree. Programmet vil gå mandag-torsdag.

Første uken vil bli tilgjengelig på forhåndsvisningstjenesten Ready To Air i løpet av dagen. Interesserte journalister må registrere seg på www.readytoair.net for å kunne benytte seg av tjenesten.

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').