Oslo Lufthavn åpner igjen dørene til kulissene. OSL 24-7 er tilbake på Viasat 4

Pressemelding   •   jan 23, 2018 11:00 CET

OSL 24-7. Foto: Vegard Breie/Viasat 4

Det var stor interesse da Oslo Lufthavn åpnet dørene for publikum gjennom TV-ruta våren 2017. Nå er suksesserien tilbake for å gi TV-seere et enda større innblikk i livet på Norges travleste flyplass. OSL 24-7 har sesongpremiere mandag 29. januar kl. 21.30 på Viasat 4.

Nytt av sesongen er at vi nå får bli med i grensekontrollen der politi jobber for å kontrollere at de som kommer inn i landet har ærlige hensikter. Allerede i første episode oppstår det en situasjon der en øst-europeisk innreisende har svært uklare mål med reisen til Norge.

Det blir også et større innblikk i sikkerhet og drift av flyplassen, i tillegg blir det gjensyn med kjente og nye karakterer fra Airport Patrol, det gjøres nye, store funn i tollhallen og tyvfangerne jakter fremdeles frekke naskere.

Premieremandag

I tillegg til OSL 24-7 starter dokumentarserien Garderoben mandag 29. januar på Viasat 4. I dokumentarserien blir du med som flue på veggen på innsiden av sportsklubber der hele følelsesregisteret utspiller seg. Skuffelse, kjefting og nederlag, ekstase, glede og samhold.

Du blir gjennom serien kjent med et rikt karaktergalleri med mennesker som virkelig vil noe, og som gjør alt for laget sitt. Fotballklubben Skeid med Tom Nordli i spissen er et av lagene vi følger i denne programserien, i tillegg til fotballagene Kolbotn kvinner og Bærums sportsklubb. Vi får også en titt inn i garderobene til hockeyklubben Manglerud Star og undervannsrugbylaget Akkaren blant andre.

Premiere: Garderoben, mandag 29. januar kl. 20.30 på Viasat 4
Sesongpremiere:
OSL 24-7, mandag 29. januar kl. 21.30 på Viasat 4

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV, radio og strømmetjenester, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG har sitt opphav i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').