Storm i vannglass - drapsanklager og dramatikk i Svenske Hollywoodfruer

Pressemelding   •   nov 03, 2016 10:16 CET

Åsa Vesterlund, Elena Belle, Maria Montazami, Sofie Prydz og Gunilla Persson. Foto: TV3/Johnny Wohlin.

Et av Skandinavias mest fengende, skandaløse og populære programmer er tilbake. Det er tid for et nytt eventyr i drømmenes by. Sesongpremiere på Svenske Hollywoodfruer tirsdag 8. november klokken 20.30 på TV3 og Viafree.

Tidligere denne uken kunne du lese at Gunilla Persson vurderer å saksøke Åsa Vesterlund fordi sistnevnte kastet innholdet i et glass vann på henne under en lunsj. Episoden fikk Gunilla til å utbryte: "Jeg kunne blitt blind, døv og stum. Jeg kunne dødd. Det er et drapsforsøk."

Den tiende sesongen av Svenske Hollywoodfruer byr med andre ord på kaos, intriger, brå humørsvingninger – og to nye bekjentskaper. Sofie Prydz er gift med DJen Eric Prydz, og hun er et utpreget ordensmenneske. For å si det forsiktig. Elena Belle er tidligere kjent som Natacha Peyre og har nå flyttet sammen med sin Michael Theanne i et luksushus. Dessuten vokser irritasjonen mellom Åsa Vesterlund og Gunilla Persson til nye høyder, mens Maria Montazami fortsetter å fungere som fredsmegler mellom dem.

Premiere: Svenske Hollywoodfruer, tirsdag 8.november kl. 20.30 på TV3 og Viafree.