YOLO! Premiere på Paradise-kollektivet på Viafree

Pressemelding   •   jun 02, 2017 07:30 CEST

F.v: Aleksander Sæterstøl, Martine Lunde, Grunde Myhrer, Kevin Gustavsson, Sofie Nilsen, Martine Johansen og Triana Iglesias.

Paradise Hotel er ikke helt over ennå! Rett fra ankomst på Gardermoen flytter seks av årets gjester rett inn i et bokollektiv på Frogner i Oslo. I Paradise-kollektivet blir vi med på innsiden av den nye hverdagen til årets deltakere! De to første episodene er nå tilgjengelig på Viafree.no

Seks av årets Paradise Hotel-deltakere - Sofie, Kevin, Aleksander, Martine L, Grunde og Martine J, flytter inn i en leilighet på Frogner, der livet etter oppholdet i Mexico står på trappene. Her skal de bo sammen i to uker, og i første episode skal kollektivets tre soverom fordeles på beboerne. Hvert rom representerer én oppgave: Mat og innkjøp, rydd/vask og sosialt/pynt. Med andre ord; klær skal vaskes, brødskiver smøres og en stor fest arrangeres - denne gangen helt uten hjelp fra mexicanske stuepiker og festarrangører.

Utover sesongen dukker kjente og kjære fjes innom kollektivet på Frogner. Triana Iglesias kommer innom for å ta tempen på det sosiale, Hallgeir Kvadsheim besøker gjengen for en økonomiprat og Jenny Skavlan dukker opp med noen tips til gjenbruk, for å nevne noen. En bunke med BREV og Pandoras eske ble også med på flyet til Norge fra Mexico, og sørger for at det ikke blir ett kjedelig sekund i Paradise-kollektivet.

De to første episodene av Paradise-kollektivet er tilgjengelig på Viafree.no. Ny episode hver tirsdag og onsdag.

Se de to første episodene her:

MTG (Modern Times Group MTG AB (publ.)) er et digitalt og internasjonalt ledende underholdningskonsern. Vi former fremtiden for underholdning ved å gi forbrukere innhold der de selv ønsker det. Våre merkevarer strekker seg fra TV og radio, til neste generasjons underholdningsopplevelser i eSport, digitale videonettverk og online gaming. MTG er født i Sverige, og våre aksjer er notert på Nasdaq Stockholm ('MTGA' og 'MTGB').