MyBank ASA: Oppdatert kvartalspresentasjon

Pressemelding   •   aug 19, 2019 09:52 CEST

For å sikre lik informasjonsflyt til alle aksjonærer har MyBank oppdatert den skriftlige kvartalspresentasjonen med noen punkter som ble nevnt muntlig under presentasjon og Q&A. Denne er også tilgjengelig på webcast som kan sees i reprise her: https://www.hegnar.no/TV/kvartalspresentasjon/98041629.

MyBank er en nylig etablert nettbank som tilbyr forbrukslån og sparekonto, og som vil utvide til boliglån og andre produkter når forholdet mellom risiko og avkastning er attraktivt. Banken fikk bank konsesjon i juli 2016, fullførte en aksjeemisjon på 273 millioner kroner i november 2016, og startet virksomhet i første kvartal 2017. MyBank benytter låneagenter som eneste salgskanal, noe som muliggjør en effektiv og skalerbar forretningsmodell, med konkurransedyktige vilkår over tid. For flere opplysninger se vår nettside: mybank.no

Kommentarer (0)

Kommentar