Bli kjent med våre nye funksjoner

Bli kjent med våre nye funksjoner

I Mynewsdesk jobber vi alltid med å forbedre oss, for å sørge for at kunden har de beste forutsetninger for å lykkes med sin kommunikasjon. Vi gjør kontinuerlige oppdateringer for å ivareta en positiv brukeropplevelse, og i dag lanserer vi fire nye funksjoner som vi mener vil hjelpe deg i det daglige kommunikasjonsarbeidet!

Her får du en kort innføring i våre nye funksjoner:

Skap mer liv på egen nettside og lokk besøkende til ditt nyhetsrom med vår nye Story Widget. Du kan nå enkelt implementere en stående eller liggende modul, også kalt Story Widget, på egen nettside. Denne viser dine siste nyheter publisert via Mynewsdesk. Når man klikker på nyhetene vil man bli ført videre til bedriftens nyhetsrom, enten på Mynewsdesk, eller til integrert løsning - dette avhenger av dine innstillinger.
Denne funksjonen er tilgjengelig for alle kunder med Plus eller Premium-abonnement.

Bestem hvilke nyheter som skal vises på nyhetsrommets forside.
Sørg for at de viktigste nyhetene er synlige! Du kan nå markere nyheter som toppsak, og dermed sørge for at de blir værende på forsiden av nyhetsrommet.
Denne funksjonen er tilgjengelig for alle kunder.

Legg ved flere nyheter når du benytter send melding-funksjonen i Network.
Send komplette og personlige pressekit til journalister eller andre interessenter. Nyhetene kan distribueres via Network før de er publisert i nyhetsrommet. Plei de gode relasjonene!
Denne funksjonen er tilgjengelig for alle kunder.

Egendefinert design for ditt subdomene/Hosted Newsroom.
Med muligheten til gjøre endringer på ditt subdomene vil du kunne få det samme designet på ditt integrerte nyhetsrom(CNAME), som på resten av ditt nettsted.

Prøv våre nye funksjoner!

Spørsmål? Kontakt oss på kundeservice@mynewsdesk.com

Mynewsdesk – En effektiv måte å skape bevissthet og relasjoner på

Mynewsdesk hjelper virksomheter med å skape bevissthet, nå rett målgruppe og bygge sterke relasjoner. Vår smarte PR-plattform forenkler og effektiviserer publisering, distribusjon og måling av alt ditt PR- og kommunikasjonsarbeid – alt på ett og samme sted.

Ved å samle alt PR-arbeidet på ett sted gjør vi det enklere å bygge merkevaren og samtidig overvåke relevant media. Det hjelper virksomheter med å måle engasjement og gjennomslag over tid.

Mynewsdesk har 1,6 millioner unike besøkende hver måned og det publiseres 80.000 innlegg på vår plattform hvert år. I dag bruker 4000 virksomheter fra hele verden Mynewsdesks plattform for å forbedre sitt PR- og kommunikasjonsarbeid, hvorav 70 % får sine nyheter plukket opp av media.

Les mer på www.mynewsdesk.com/no