Mynewsday 19. april; vi frigjør flere billetter!

Mynewsday 19. april; vi frigjør flere billetter!

Det har vært stor etterspørsel etter Mynewsday billettene og de 200 billettene vi la ut i forrige uke forsvant på rekord tid.

Mynewsday finner sted 19. april hvor temaet for dagen er hvordan søk og nettverk har endret PR og kommunikasjon. Vi har en veldig spennende lineup av foredragsholdere vi vet kommer til å gi deltakerne på Mynewsday faglig input. Under og etter arrangementet vi det også tilrettelegges for hyggelig mingling med andre bransje mennesker og foredragsholdere.

Siden etterspørselen har vært såpass stor har vi besluttet å frigjøre flere billetter så hvis ikke du har sikret deg en billett enda har du fremdeles sjansen, men vært raskt ute! Venteliste er også et alternativ hvis det blir tomt for billetter. Meld deg på her.

Håper vi sees i april!

Tags

Om MynewsdeskMed rundt 5000 kunder og 77 000 brukere er Mynewsdesk Nordens ledende plattform for digital PR og kommunikasjon. Den skybaserte tjenesten omfatter nyhetsdistribusjon, medieovervåkning og analyseverktøy. Selskapet ble grunnlagt i Stockholm i 2003, og har siden 2008 vært eid av norske NHST Media Group AS. I 2018 kjøpte Mynewsdesk Mention, et verktøy for sosiale medier som også omfatter sosial lytting.Besøk www.mynewsdesk.com for mer informasjon.