MyNewsdesk – The News Exchange Site

MyNewsdesk – The News Exchange Site

Det er ikke alltid så enkelt å forklare vår tjeneste med få ord. Derfor vil vi nå bli enda tydeligere med hva vi tilbyr og har sammenfattet vår markedsposisjon med ordene: MyNewsdesk  - The News Exchange Site.

Vi driver helt enkelt med utveksling av nyheter mellom bedrifter og interesserte lesere som journalister, bloggere og opinionsdannere –  på deres villkår. Kanskje ikke nytt under solen for våre eksisterende kunder, men det vil forenkle i kommende kunderelasjoner, både i Norge og utlandet.

Vår posisjonering

The News Exchange Site er destinasjonen der journalister og andre interesserte møter de som vil nå leserne med sine bedriftsnyheter og presseinformasjon. Alle vil ha treffsikker eksponering. Det er her MyNewsdesk gjør livet enklere for begge parter gjennom å effektivisere informasjonsutbyttet som ellers kan bli overmektig.

Vi organiserer, forenkler og sorterer flødet av nyheter. Vi matcher automatiskt den tilgjengelige informasjonen mot leserne slik at de får akkurat den informasjonen de vil ha. Nøkkelen til fremgang er foruten vår tekniske løsning også våre aktive brukere; journalister, bloggere og kommunikatører, som selv skaper det engasjement som er viktig i dagens medielandskap.

På brukernes egne villkår

For brukerne betyr dette at være seg de søker interessante nyheter, eller om de vil eksponere sin presseinformasjon, så lar MyNewsdesk dem gjøre det på egne villkår. Journalister, bloggere og opinionsdannere kan overvåke og abonnere på de temaer de er interesserte av, og bedriftene når de lesere som faktisk er interessert i nettopp deres presseinformasjon.

Denne matchingen betyr derimot ikke at tjenesten er vanskelig å bruke. Den er faktisk så enkel at den snarere sparer enn tar tid. At 97% av våre brukere er fornøyde med MyNewsdesk snakker for seg selv. Informasjonen som bedriftene legger opp blir dessuten søkemotorsoptimert og automatiskt synkronisert med sosiale medier. Og all slags informasjon kan legges opp på ett og samme sted – video, bilder, kontaktinformasjon, presseinformasjon, dokument og blogginnlegg.

Vi har siden starten i Sverige, 2003 utviklet vår tjeneste i takt med de nye behov som hele tiden vokser fram, og som der har gjort oss ledende på varemerke-PR. Nå ekspanderer vi i Norge og første steg er vår nordiske løsning. Følg med oss ut i verden!

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Carl Jacobsson
Sales Manager Norway
carl.jacobsson@mynewsdesk.com

Om MyNewsdesk

MyNewsdesk er søkemotoren for presseinformasjon og bedriftsnyheter som raskere, mer effektivt og med større presisjon enn noen annen kanal, formidler bedriftsnyheter der journalister og andre opinionsdannere finnes. Her formidles daglig nyheter fra over 10 000 bedrifter til journalister og ledende redaksjoner.

Newsdesk AB ble grunnlagt 2003 av Kristofer Björkman, Peter Ingman og David Wennergren. Disse driver og eier bedriften sammen med hovedaksjonæren, det norske mediakonsernet NHST som bl a også driver Dagens Næringsliv, Dn.no samt et antall verdensledende publikasjoner innenfor fiske, energi og shipping.