Mynewsdesk utfordrer seg selv til å nå 100 millioner mennesker – med en kampanje som ikke finnes ennå

Pressemelding   •   mar 07, 2016 09:07 CET

Den digitale PR-plattformen Mynewsdesk vil bevise kraften i verktøyet de tilbyr. Derfor lanserer de kampanjen 100 Million Reach Challenge – der de gir bort en kampanje til en foreløpig ikke utvalgt virksomhet, med et mål om å nå 100 millioner mennesker.

– Vi vil utfordre våre kunder til å våge mer når de forteller sine historier, men for å gjøre det må vi utfordre oss selv. 100 Million Reach Challenge blir en måte for oss å bevise at ved å nå ut til riktige mennesker, på rett måte og til rett tid, kan man få millioner av mennesker til å lytte, sier Sofia Juhlin, Head of Global Communication & Brand

Virksomheter som vil bli utvalgt til å delta i 100 Million Challenge melder sin interesse på http://100million.mynewsdesk.com/nb/

For mer informasjon, kontakt: Sofia Juhlin, sofia.juhlin@mynewsdesk.com

PS. Lær hvordan de 50 største bedriftene i Norden bruker online nyhetsrom til å dele sine historier

For mer informasjon om Mynewsdesk, følg oss på:

Slideshare
Nyhetsrom

______________________________________________________________________

Del dine nyheter med Mynewsdesk

Mynewsdesk er Nordens ledende digitale PR-plattform. Over 5000 varemerker som Oslo Lufthavn, Shell, Great Place To Work, KLP og Lederne bruker nyhetsrom på Mynewsdesk for å publisere og distribuere sine nyheter, øke sin synlighet, samt knytte relasjoner med sine interessenter.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.