Pressemelding -

NCG Norway inngår strategisk samarbeid med ØkonomiBistand for det norske markedet

Det er med stor glede vi kan informere om at NCG og ØkonomiBistand har inngått en strategisk samarbeidsavtale rundt Bizview og deres Rapportering- og budsjettløsning.  ØkonomiBistand er en av de ledende leverandører av ERP system mot små- og mellomstore virksomheter i det norske markedet.  Adm.direktør Jan Erik Knutsen i ØkonomiBistand Net AS uttaler i forbindelse med denne samarbeidsavtalen at de etter en lang utredningsperiode av ulike løsninger i markedet, falt beslutningen ned på Bizview.  Bizview er et skalerbart produkt, som vi både kan levere som ferdige nisje pakker mot ulike kundesegment og som kundeunike løsninger for de som har behov for det.  BizView vil komplettere det tilbudet vi har til markedet på en meget god måte, og vi ser et stort behov ute blant våre kunder for Bizview, uttaler Jan Erik Knutsen i forbindelse med denne avtalen.

Bizview fortsetter sin sterke vekst i det norske markedet, og vil med denne avtalen befeste sin posisjon som den ledende løsning mot små- og mellomstore virksomheter.

For mere informasjon kontakt: jan.erik.knutsen@okonomibistand.no eller henning.mork@ncg-group.com

Om BizView og NCG Group

Bizview er ett av de ledende system innen prognosehåndtering, budsjettering og rapportering i Norden.  Programvaren tilbyr et webbasert Excel lignende brukergrensesnitt, dette i kombinasjon med en kraftfull workflowstyring.  BizView er en åpen løsning, som også er integrert med QlikView og Microsoft sine løsninger for beslutningsstøtte.  BizView utvikles og markedsføres av NCG Group med kontorer i Skandinavia, utenfor Skandinavia markedsføres Bizview gjennom partnere.  NCG Group har mer enn 1000 virksomheter som benytter selskapets produkter.

For mere informasjon se www.ncg-group.com

Om ØkonomiBistand

ØkonomiBistand er rådgiver og forhandler av programvare innen hovedområdene økonomi, logistikk, CRM og lønn. Våre hovedprodukter innen dette er Visma Global , Visma Business og Superoffice. Vi tror på rendyrking, og samarbeider tett med partnerne som kompletterer oss.

De viktigste satsingsområdene våre er telefonbistand og konsulenthjelp til våre faste kunder med bistandsavtale. Vi er en av de største forhandlerne til Visma Software Norge AS og Aditro.

For mer informasjon se www.okonomibistand.no

• Økonomi, finans

• superoffice