Tre TV-programmer, egen podcast og app utgjør totaluniverset til Paradise Hotel denne sesongen. FOTO: Roy Darvik / NENT Group

Paradise Hotel er tilbake: Nå også med talkshow og podcast

For tolvte gang ønsker Triana Iglesias unge håpefulle gjester velkommen inn på Paradise Hotel. Sesongpremiere mandag 9. mars på Viaplay, Viafree og TV3.

Paradise Hotel er endelig tilbake, og som vanlig skal en herlig bukett unge mennesker kjempe om heder, ære og selvsagt å stå igjen med kula i hendene og muligheten til å vinne en halv million kroner.

Det som imidlertid ikke er som vanlig er at Paradise Hotel i denne sesongen vil sendes mandag og onsdag. Episodene er tilgjengelige fra klokken 00.01 på Viaplay, mens de på Viafree og TV3 sendes klokken 22.30.

I tillegg lanseres en egen offisiell podcast i forbindelse med sesongen. "Paradise Hotel-podden" har premiere tirsdag 10. mars, og vil publiseres tirsdager og torsdager på alle plattformer. Jonas Bergløv er programleder, og hver episode er spekket med gjester og historier om hva som skjedde både foran og bak kamera. Triana Iglesias gjester den første episoden.

Som om ikke det var nok: Fredag er det premiere på "Studio Paradise"; et talkshow som komplementerer og oppsummerer Paradise-uken. Tidligere Paradise Hotel-deltager Vida Lill Berge er studiovert, og også her vil aktuelle gjester ta seerne gjennom hva som har skjedd på hotellet i Mexico, og hvordan de har opplevd situasjonene. Man vil også få se eksklusive klipp som ikke ble vist på TV. Premiere på "Studio Paradise" er fredag 13. mars klokken 00.01 på Viaplay og klokken 22.30 på Viafree, og de resterende programmene vil publiseres på onsdager til samme tid.

I år som i fjor vil også den offisielle Paradise-appen fylles med eksklusivt innhold. I appen vil man blant annet få tilgang til deltagernes egne mobilvideoer og bilder fra hotellet. Appen er tilgjengelig for iOS og Android.

Sammen med programserien "Paradise Auditions", som ligger ute i sin helhet på Viaplay og Viafree, utgjør dette totaluniverset rundt Paradise Hotel. I programmet følger man påmeldte fra de møter opp på audition til de får vite om de kommer med i Paradise Hotel eller ikke.

Sesongpremiere på Paradise Hotel mandag 9. mars. Første episode er tilgjengelig på Viaplay nå.