Hvordan vil deltakerne klare seg når de får forskjellige utfordringer på audition? FOTO: Viafree

Premiere på Paradise Auditions på Viaplay og Viafree: Følg jakten på Paradise Hotel-deltakerne

​Hvert år melder tusenvis av unge håpefulle seg på Paradise Hotel, men kun et fåtall slipper gjennom det trange nåløyet. I Paradise Auditions følger programleder Mattis Mjåset en rekke potensielle deltakere på audition. Hvem får reise til Mexico, og hvem må bli hjemme? Premiere på Viaplay og Viafree mandag 10. februar.

I ​Paradise Auditions skal deltakerne gjennom en rekke mer eller mindre kleine tester for å finne ut om de er egnet til å være med i Paradise Hotel. De må svare godt for seg når de blir satt på prøve av et panel, som består av tidligere realitystjerner som Linni Meister, Martine Lunde, Dennis Poppe, Morten Botten og Aurora Gude, og de må vise at de har det som skal til for å takle intriger, drama og ikke minst alle utfordringene som venter i Mexico.

Nye episoder ​hver mandag og onsdag på Viaplay og Viafree frem til sesongstart av Paradise Hotel. ​Klikk her for å gå til serien.

Se episode 1: