Prisbelønnet dansk dramakomedie er tilbake på Viaplay

Prisbelønnet dansk dramakomedie er tilbake på Viaplay

I dag er det premiere på sesong to av den danske Viaplay Original-serien «Hånd i hånd». I åtte nye episoder følger vi Anders og Lise gjennom parterapi, latter og tårer. Serien ble nominert til årets nordiske komedie under Seriedagene i Oslo i høst.

En av Viaplays mest populære danske serier er tilbake med en ny sesong når vi ser hvordan det går med karakterene Anders (spilt av Esben Dalgaard) og Lise (Ditte Ylva Olsen) ett år etter at de har valgt å skille seg. Andre sesong av «Hånd i hånd» følger det tidligere ekteparet idet de utforsker om det fortsatt er noen følelser igjen mellom dem, og gjennom nye besøk i parterapi.

Første sesong av «Hånd i hånd» ble nominert til årets nordiske komedie under Seriedagene i Oslo i høst. Serien var også nominert i hjemlandet for en TV2 Zulu-pris for årets beste serie.

Sesong to av Viaplay Original-serien kommer i åtte episoder og har premiere 13. februar på Nordic Entertainment Groups strømmetjeneste Viaplay.