​Ryder Cup på Viasat Golf og Viaplay

Pressemelding   •   sep 27, 2018 12:15 CEST

Fredag starter en av golfsportens største prestisjeturneringer når Ryder Cup spilles i Frankrike. Turneringen kan ses på Viasat Golf og Viaplay.

Den gjeve turneringen spilles annethvert år hvor golfspillere tas ut for å enten representere Europa eller USA. I år spilles turneringen i Frankrike, og USA har ikke vunnet på bortebane på 25 år.

Viasats golfekspert, Fredrik Kracht, mener Ryder Cup er noe av det aller største som rører seg innen golf. Han påpeker at selv om det kun er et spill for heder og ære, er det ekstremt gjevt å bli tatt ut på laget og presentere enten Europa eller USA.

- Dramatikken kommer til å være astronomisk. Publikum kommer til å være i ekstase og høylytte, og spillerne vil presse ut det beste av seg selv og samtidig skape unike og historiske øyeblikk på golfbanen, sier Kracht.

En mann som er ventet til å skape mye engasjement for sin deltakelse er Tiger Woods.

- Hans deltakelse kommer til å heve engasjementet og interessen betraktelig, selv for en turnering som står meget støtt uten enkeltspillere, mener Kracht.

Slik ser du helgens Ryder Cup:

Fredag kl. 08:00: RyderCup dag 1, Viasat Golf og Viaplay
Lørdag kl. 08:00: Ryder Cup dag 2, Viasat Golf og Viaplay
Søndag kl. 12:00: Ryder Cup, finaledag, Viasat Golf og Viaplay

Helgens Ryder Cup kommenteres av Viasats golfeksperter Hallvard Flatland og Joakim Mikkelsen.

Nordic Entertainment Group (NENT Group) er Nordens ledende underholdningsleverandør. Vi underholder millioner av mennesker hver dag med våre strømmetjenester, TV-kanaler og radiostasjoner, og våre produksjonsselskaper skaper nytt og spennende innhold for medieselskaper i hele verden. Vi gjør livet mer underholdende ved å tilby de beste og mest varierte opplevelsene – fra direktesendt radio og sport, til filmer, serier, musikk og egenproduserte programmer. Med hovedkvarter i Stockholm er NENT Group en del av Modern Times Group MTG AB, et ledende internasjonalt digitalt underholdningskonsern som er notert på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ og ‘MTGB’). NENT Group er foreslått å bli notert separat på Nasdaq Stockholm.

Kommentarer (1)

Helt utrolig at dere Ikke kan fa orden pa programoversikten har vist feil I 4 uker og ingen oversikt over raider cup

- Svein Haugen - 27-09-2018 21:09 CEST

Kommentar

Ved å sende inn kommentaren aksepterer du at dine personopplysninger behandles i samsvar med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Personvernerklæring</a>.