Sesongpremiere på TV3, Viafree og Viaplay: Paradise Hotel - nå med egen app!

Det har gått en hel generasjon siden Paradise Hotel første gang så dagens lys i Norge, det finnes seere som ikke husker et liv uten favorittprogrammet sitt og nok et kull med deltakere skal klekkes ut. Nå åpner Triana Iglesias dørene til luksushotellet i Mexico for ellevte gang! Paradise Hotel har sesongpremiere mandag 11. mars kl. 21.30 på TV3, Viafree og Viaplay.

Paradise Hotel er et spill der du trenger en partner for å overleve, og en allianse for å vinne. Det er duket for en ny sesong med allianser og brutte løfter, i tillegg til romantikk og vanskelige valg i et spill der ingen vet hva som venter i neste brev. Det eneste vi vet sikkert er at det blir drama, tårer, latter, absurde temauker, sol og svik. I år er det ikke bare enkeltpersoner som sjekker inn, men tre lag; Himmel, Helvete og VIP - og allerede fra episode én starter spillet for fullt.

Deltakerne får en nedslående beskjed de må ta stilling til: Tolv skal bli til åtte i løpet av uken, og enkelte får kjenne ekstra på presset allerede den første kvelden. For hvilket lag når lengst i spillet på hotellet? Er det de ydmyke og snille, de kyniske og manipulerende, eller er det rett og slett kjendisstatus som skal til for å nå helt til finalen? Tilsynelatende svorne allianser skal vise seg å slå sprekker, og dette kan du nå følge som flua på veggen:

Egen app

For hva tenker deltakerne egentlig tenker når de må gjøre upopulære valg? Eller når det sjekker inn en ny deltaker som kan true oppholdet? Allerede nå kan du varme opp til den påtroppende sesongen ved å laste ned den splitter nye Paradise Hotel-appen - der får du nemlig et eksklusivt innblikk i deltakernes hverdag på hotellet.

I den kommende sesongen av Paradise Hotel blir nemlig alle deltakerne utstyrt med telefoner, slik at de blant annet kan sende tekstmeldinger til hverandre. Alle meldinger, bilder, filmer, avstemninger og mer til blir tilgjengelig i appen, og nå kan man faktisk bli den berømte flua på veggen - var backstabbingen et avtalt spill? Hva mener deltakerne egentlig om det som skjedde kvelden før? Meldingsutvekslingen ser du "live" med tv-sendingen, og gir en ny dimensjon til seeropplevelsen.

Appen er tilgjengelig for iOS og Android, og kan lastes ned allerede nå. Mer innhold vil være tilgjengelig fra sendestart.

Paradise Hotel har sesongpremiere 11. mars kl. 21.30 på TV3, Viafree og Viaplay.

Journalister kan se påsynskopier av programmene våre ved å be om tilgang til vår forhåndsvisningstjeneste her: https://presse.nentgroup.no

Episodene er ikke synlige eller tilgjengelige før du har registrert deg og fått en bruker.

• Radio, TV

• tv3
  • viafree
  • viaplay
  • nent group

Nordic Entertainment Group (NENT Group) er Nordens ledende underholdningsleverandør. Vi underholder millioner av mennesker hver dag med våre strømmetjenester, TV-kanaler og radiostasjoner, og våre produksjonsselskaper skaper nytt og spennende innhold for medieselskaper i hele verden. Vi gjør livet mer underholdende ved å tilby de beste og mest varierte opplevelsene – fra direktesendt radio og sport, til filmer, serier, musikk og egenproduserte programmer. Med hovedkvarter i Stockholm er NENT Group en del av Modern Times Group MTG AB, et ledende internasjonalt digitalt underholdningskonsern som er notert på Nasdaq Stockholm (‘MTGA’ og ‘MTGB’). NENT Group er foreslått å bli notert separat på Nasdaq Stockholm.