Ekstra Paradise Hotel-innhold på flere plattformer; Paradise Insider og Studio Paradise

Paradise Hotel er en seersuksess på lineær TV, og i tillegg fenger Paradise Hotel-innholdet svært godt både på nett-tv og i sosiale medier. Nå tilbyr vi seerne enda mer, eksklusivt Paradise Hotel-innhold på nett og mobil.

I  forbindelse med premieren på sjuende sesong av Paradise Hotel lanserer vi en helt ny tjeneste, nemlig Paradise Insider. Dette er en app-basert tjeneste der du kan følge din favorittdeltaker, og motta uoffisielle bilder, videoer og tekstmeldinger direkte på din mobiltelefon. Du vil få daglige oppdateringer fra deltakeren du velger å følge, inkludert nyheter fra innsiden og hemmeligheter. Paradise Insider være tilgjengelig i TV3play-appen.

Vi er opptatt av å gi seerne hele universer rundt TV-konseptene våre, og ideen er at man skal få unikt innhold på ulike plattformer og ikke begrense en TV-opplevelse til kun lineær TV. Fansen finner allerede spesiallaget Paradise Hotel-innhold i sosiale medier og med Paradise Insider utvides Paradise Hotel-universet ytterligere. Dette er den eneste flaten der publikum får bakommateriale som deltakerne selv har laget. Formålet er å engasjere en målgruppe som konsumerer programmet skjermuavhengig.

I tillegg til Paradise Insider er årets nysatsning et talkshow vi har kalt Studio Paradise, som skal sendes live på TV3 play rett etter at torsdagens episode er sendt på TV3. Programleder er NRJs programleder i Morgenshowet, Marte Bratberg, og det vil hver uke komme gjester i studio for å snakke om hva som skjer i Paradise Hotel-universet. Paradise Hotel er et konsept med høy snakkisfaktor, og vi ønsker nå å utnytte dette på våre egne plattformer. Førstkommende torsdag er Triana Iglesias, Per Heimly, Erlend Elias og ukens utstemte deltaker på plass i studio fra kl. 23.30.

Paradise Hotel har sesongpremiere mandag 9. mars kl. 21.30, med en ekstra lang premiereepisode. Resten av sesongen ser du på TV3 mandag til torsdag kl. 22.30.

Studio Paradise har premiere torsdag kl. 23.30 på TV3 play (www.tv3play.no). Sendes hver torsdag på TV3 play fra kl. 23.30.

Studio Insider kan benyttes på TV3 play-appen på din mobiltelefon.

• sesongpremiere
  • premiere