Netigate Norge vokser og ansetter Customer Relations Manager

Nyhet   •   nov 19, 2014 12:12 CET

Netigate Norge er i sterk vekst og tar stadig nye markedsandeler. I 2013 hadde vi en eventyrlig vekst på over 200%, og tilstrømningen av nye kunder har fortsatt å øke i 2014. For å komme utviklingen i møte forsterkes nå det norske hovedkontoret i Oslo med ytterligere en medarbeider – Lene Næss starter i stillingen som Customer Relations Manager.

«Lenes rolle består i å ivareta og følge opp eksisterende kunder og hjelpe de til fortsatt fremgang i sitt arbeid med å håndtere tilbakemeldinger fra kunder og medarbeidere», sier Country Manager Paul Vuijsters. «Lene blir en viktig del av vår virksomhet i Norge – der vi de siste par årene har hatt en enorm tilstrømning av kunder fra konkurrenter. Lenes kompetanse og erfaring fra tidligere jobber vil hjelpe oss å gi kundene den servicen de fortjener», fortsetter Vuijsters.

Lene kommer til Netigate fra Retriever Norge, der hun blant annet jobbet med å ivareta kunder fra nordisk næringsliv og offentlig forvaltning.

«Det er imponerende å se hvor fornøyde Netigates kunder er. Jeg ser frem til å bygge videre på de gode kunderelasjonene», sier Lene.

Vi i Netigate ønsker Lene velkommen til oss og ønsker henne lykke til i den nye rollen!

Kommentarer (0)