Rekordvekst for Netigate i Norge

Pressemelding   •   des 01, 2015 17:37 CET

Netigate vokser i Norge med markedets kraftigste plattform for kunde- og medarbeiderundersøkelser og analyse:

• 120% vekst i november, sammenlignet med samme periode i fjor
  • 100% vekst i tredje kvartal, sammenlignet med samme kvartal i fjor
  • Dobling av antallet ansatte fra i fjor
  • 9 av 10 kunder kunne tenkt seg å anbefale Netigate til venner og kjente
  • 0 kroner i markedsføringsbudsjett

-Akkurat som da Norwegian utfordret SAS, konkurrerer vi på det norske markedet med et bedre produkt enn hovedkonkurrentene. Dette lykkes vi bra med, sier Paul Vuijsters, Country Manager i Netigate Norge.

På sosiale medier skriver en kunde om Netigate i forhold til konkurrenten:

”...Netigate slo knockout på Questback da det kom til levende dashboards og KPI-er da jeg skulle analysere respondentdata fra spørreundersøkelser.”
Jan Hagen, Sales&Marketing Manager i iQubeS AS

Undersøkelsesmarkedet har lenge etterspurt en brukervennlig og kraftig platform som hjelper selskaper med å forstå sine kunder og medarbeidere. De tradisjonelle undersøkelsesverktøyene tilbyr en løsning for å samle data, men markedssjefer og personaldirektører har i dag tilstrekkelig med data. De etterspør pedagogiske analyser og dype innsikter som hjelper dem med å forandre sine organisasjoner.

-De norske kundene blir stadig mer kunnskapsrike, hvilket åpner opp for fantastiske forretningsmuligheter. Vi har lykkes bra i Norge uten noe markedsføringsbudsjett. For Netigate er fornøyde kunder den beste markedsføringen, sier Tobias Thalbäck, CEO i Netigate

Netigate er blant Europas ledende leverandører av online undersøkelser som primært brukes til å skape kunde, medarbeider og markedsundersøkelser. Med mer enn 2000 kunder fordelt på diverse industrier i over 30 land, hjelper Netigate organisasjoner med å oppnå verdifull innsikt, fatte bedre avgjørelser og forbedre arbeidsprosesser. Netigate har hovedkontor i Stockholm, Sverige, og blant våre kunder finnes mange verdensledende selskaper som Electrolux, Ericsson, Vodafone, E.ON og DB Schenker.

Kommentarer (0)