Tannreiser®

5 fantastiske år med Kreativ Dental og Tannreiser

Nyhet   •   okt 06, 2010 13:15 CEST

Dette må vi selvsagt feire.

Derfor gir vi bort en julegave til alle som reiser til Kreativ Dental i adventstiden fra og med første søndag i advent til klinikken stenger for juleferie. Dette blir en fin anledning til å oppleve det berømte julemarkedet i Budapest.

I en annen bloggartikkel forteller vi om at Tannreiser har bursdag og dette må vi selvsagt feire. Vi har i alle år siden 2007 markert jula på en spesiell måte. I år vil vi markere dette i anledning at "babyen" vår er blitt 5 år.

I år gjør vi det veldig enkelt:

• Bestill konsultasjon eller behandling ved Kreativ Dental med ankomst Budapest fra og med første søndag i advent den 28. november. Gjelder ikke de som ankommer før denne dato.
  • Vi gir deg kr. 500 som du får utbetalt når du har vært til konsultasjon eller behandling ved Kreativ Dental. Gjelder både nye og gamle kunder. Garantiturer følger gjeldende regler.
  • Kampanjeperioden varer til 28. november eller til klinikken eventuelt blir fullbooket. Vanlig prosedyre gjelder med hensyn til ledig kapasitet på klinikken. Sjekk med oss når det er ledig.

Klinikken har åpent til og med Julaften.

Nye pasienter som ikke har vært på klinikken for selvsagt også konsultasjonspakken.

Det er allerede noen som har bestilt tur i det aktuelle tidsrommet og tilbudet gjelder selvsagt også dere.

www.norwegian.no har hyggelig priser i november og desember.

Det er gjennomgående booking via Gardermoen fra alle flyplasser som Norwegian flyr fra. Dette betyr at du slipper å ta ut bagasjen din på Gardermoen og så booke den inn på nytte. På Gardermoen går du på transitt og bagasjen går direkte til Budapest. Men på hjemveien må du booke inn på nytt fordi at du skal innom tollen når du kommer til Norge.

Her er direktelinkene til Norwegians ruter til Budapest:

Oslo - Budapest, direkte daglig ( 4 ganger ukentlig i vinterhalvåret)

Disse går til Budapest med flybytte på Gardermoen..

Bergen - Budapest via Gardermoen

Stavanger - Budapest via Gardermoen

Tromsø - Budapest via Gardermoen

Bodø - Budapest via Gardermoen

Trondheim - Budapest via Gardermoen

Kristiansand - Budapest via Gardermoen

Alta - Budapest via Gardermoen

Evenes - Budapest via Gardermoen

Haugesund - Budapest via Gardermoen