Fatstone TV

5. nov Fatstone TV sender LIVE fra NM i Jujutsu

Nyhet   •   nov 01, 2016 13:19 CET

I samarbeid med Norges Kampsportforbund tar vi i Fatstone TV turen til Sarsborg for å sende fra NM-finalene i jujutsu LIVE på TV. Her møter vi de beste utøverne og kårer Norgesmester 2016.

Førstkommende lørdag er det duket for kampsportaction i Sarpsborg når Sentrum Kampsportklubb i samarbeid med Norges Kampsportforbund arrangerer Combat Challenge i Sarpsborghallen.

Et av grunnprinsippene i Jujutsu er at man utnytter angrepskraften i stedet for å møte den med egen kraft og man skal i størst mulig grad benytte hele kroppens kraft, og da gjerne mot angriperens svakeste punkter. Vår ekspertkommentator og tidligere verdensmester, Raik Tietze, skal ta oss gjennom NM-finalene og vi får se hvem av de norske talentene som tar med seg tittelene Norgesmester i jujutsu.

NM i Jujutsu kan du se på Fatstone TV 5. november klokken 15.00:

Fatstone TV - livestream

• Canal Digital Satelitt (22)
  • Canal Digital (38)
  • Telenor Fiber (44)
  • Altibox (46)
  • RiksTV (46)

-------

FATSTONE TV er en norsk TV kanal som tilbyr spennende underholdning for de som liker utendørsopplevelser og spennende action sport som skating, surfing, freeski, offroad-sykling, MMA, fjellklatring og snowboard. Fatstone TV sender også LIVE fra en rekke norske actionsports eventer og konkurranser og i sommer var de største eventene Tjøme Skategala, Hillbilly Huckfest, Roller Derby, VM i Døds og denne gangen fra NM i jujutsu!