Adecco Norge AS

Adecco rekrutterer til ungdoms-OL

Nyhet   •   sep 03, 2014 08:00 CEST

Vår samarbeidspartner Ungdoms-OL er for alvor i gang med å utvide staben. Fram mot nyttår skal Adecco Search & Select bistå med at 10 nye medarbeidere blir «OL-klare».

- Vi kommer til å vokse fort og mye fram mot lekene i februar 2016. Denne høsten skal vi finne 10 nye medarbeidere til teamet vårt. I dag er vi 20 medarbeidere og ved nyttår vil vi altså være 30. Når fakkelen tennes vil vi være et sted mellom 80 og 90 medarbeidere, sier HR og frivillighetssjef Kjersti Stenseng i Lillehammer 2016.

Hun legger ikke skjul at rekrutteringsarbeidet til Ungdoms-OL er en viktig brikke for lekenes suksess.

- Vi er helt avhengige av å finne de rette medarbeiderne. I et så kort og hektisk prosjekt som dette har vi ikke råd til å bomme på ansettelsene.

I første omgang skal Adecco Search & Select hjelpe til i kravspekk-arbeidet, utlysning og siling av kandidater og eventuelt testing av finalistene. Vi skal rekruttere til en rekke ulike stillinger som f.eks:

HR-medarbeider
Medarbeider økonomi / prosjektstyring
Frivillighetskoordinator
Prosjekmedarbeider Sport
Prosjektleder Arenaer
Ansvarlig media operations
IT koordinator
Prosjektmedarbeider web/kommunikasjon

Stillingen vil bli lagt ut fortløpende på Adecco Search & Select og på Ungdoms-OL Lillehammer 2016 sine sider.

Så følg med!