Pagero - your financial supply chain network

Alstom Sverige velger Pagero e-faktura

Nyhet   •   feb 13, 2014 11:34 CET

Alstom er verdensledende innen infrastruktur for transport, kraftproduksjon og kraftoverføring. Konsernet finnes i over 100 land, og har en global omsetning på 20,3 milliarder Euro.

Miljø er en viktig faktor for Alstom. Hensyn til miljøet er i fokus i alle selskapets gjøremål og utformer ryggraden i deres filosofi. Like viktig er omtanken for mennesket og de streber etter å levere løsninger som tar hensyn til de kommende generasjoners behov og krav.

Alstom i Sverige har rundt 1000 ansatte som arbeider innenfor selskapets tre globale sektorer Power, Grid og Transport. De fleste jobber ved et av de fire største kontorene deres i Stockholm, Norrköping, Västerås og Växjö. Alstom har også ett flertall lokale kontorer og servicesenter over hele landet for å sikre rask og lett tilgjengelig vedlikeholdsservice hos kundene sine.

Nå har Alstom Power Sweden aksjeselskap, Alstom Grid aksjeselskap, Alstom Transport AB og Alstom Hydro Sweden AB valgt Pagero for både innkommende og utgående e-fakturering.

Vi er glade for at Alstom Sverige velger Pagero som sin e-fakturaleverandør!