Arntzen de Besche Advokatfirma

Arntzen de Besche med ny visuell profil

Nyhet   •   nov 17, 2016 16:03 CET

Det er med entusiasme vi presenterer vår nye visuelle profil og vår nye nettside. Et sterkt lag - blir enda sterkere!

Ny profil gir et mer moderne og mykere uttrykk enn tidligere profil. Den skal understøtte våre verdier som er lagspill, integritet, kvalitet og engasjement. Firmanavnet er fortsatt det samme, men vi introduserer ny logo med et nytt symbol.

I symbolet er forbokstavene i navnene Arntzen og Besche, dvs. «A» og «B», vevd sammen og symboliserer lagspill som en sentral kraft i Advokatfirmaet. Venstre ben i A’en er forlenget og peker ut veien videre - den går oppover. Sirkelen rundt symbolet myker opp de stramme bokstavene som er brukt i navnet og viser lagspillet.

- Vi setter kunden i fokus. Vår kompetanse, erfaring og kommersielle forståelse skaper langsiktige relasjoner og varige verdier. Vår nye strategi bygger på vekst, offensiv rekruttering og utvikling av medarbeidere. Vi blir et enda sterkere lag. Den nye profilen underbygger dette og representerer noe nytt i bransjen, uttaler managing partner Sven Iver Steen.

Er du nysgjerrig på vår nye profil? Du kan se en smakebit her.