Atlas Copco Norge

Atlas Copco viderefører tradisjonen for effektive komprimeringsverktøy med den nye stamperen LT 8005

Nyhet   •   Jan 26, 2016 07:21 CET

Den nye stamperen LT 8005 føyer seg inn i rekken av suksessrike stampergenerasjoner, som LT 5005 og LT 6005, men gir enda mer effektiv komprimering og et enda bedre sluttresultat.LT 8005 er en robust og pålitelig maskin med optimal driftstid.Enkelt vedlikehold er en selvsagt del av den smarte konstruksjonen.

En robust partner for krevende oppdrag

Nye LT 8005 er perfekt for de tøffeste komprimeringsoppdragene på silt, sand, grus og leire.Den er enkelt å håndtere under alle forhold og i alle faser av arbeidet.Den smidige konstruksjonen gjør at du kan arbeide tettere inntil vegger, stolper og andre hindringer.

Et automatisk luftventilatorsystem sikrer smidig og jevn oppstart, og de faste gassinnstillingene sikrer økt effektivitet og redusert slitasje.Effektiv demping minimerer vibrasjonsnivået slik at du kan konsentrere deg om arbeidet og oppnå et godt sluttresultat.

Enkelt vedlikehold

Alle servicepunktene på LT 8005 er lett tilgjengelige, og det meste av vedlikeholdet kan utføres på stedet.Det store luftfilteret kan skiftes uten verktøy, og drivstoffilteret kan enkelt byttes selv ved full tank.

Besøk oss på Bauma 2016, og se nye den nye stamperen LT 8005!

Stand nr. FS 1108 i uteområdet.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
Per Bjorntvedt, salgsingeniør
Mail: per.bjorntvedt@no.atlascopco.com

Atlas Copco
er en verdensledende leverandør av bærekraftige produktivitetsløsninger. Gruppen leverer innovative kompressorer, vakuumløsninger og luftbehandlingssystemer, anlegg- og gruveutstyr, industriverktøy og monteringssystem. Atlas Copco utvikler produkter og service med fokus på produktivitet, energieffektivitet, sikkerhet og ergonomi.Selskapet ble stiftet i 1873, har hovedkontor i Stockholm og kunder i mer enn 180 land. I 2014 hadde Atlas Copco en omsetning på 94 milliarder svenske kroner og over 44 000 ansatte.

Atlas Copco Construction Technique Scandinavia
tilbyr salg og service av transportable kompressorer, generatorer, lystårn, pumper, betong-, demolerings-, og komprimeringsutstyr samt håndholdt konstruksjonsverktøy. Lær mer på www.atlascopco.no.