Avantis Distribution AS

Avantis vinner av 4 kategorier

Nyhet   •   feb 13, 2011 12:30 CET

I forbindelse med www.itbransjen.no sin årlige spørreundersøkelse blant forhandlere og systemintegratører ble Avantis stemt frem som vinner av hele fire enkeltkategorier innen nisjedistributører:

• Produktportefølje
  • Løsningsportefølje
  • Markedsførings- og salgsstøtte
  • Opplæring/kompetanse

Som en nyetablert aktør i distribusjonsleddet, etter oppsplitting fra Data Equipment i februar 2010, er det meget hyggelig for oss at kanalen gir Avantis gode skussmål. Vi har satset hardt og målrettet på en god miks av verdiøkende portefølje på produktsiden og ikke minst å kunne tilby bred salgsstøtte, opplæring og kompetanse på våre leveranser sammen med dere til markedet.
Nærhet til dere både på salg, marked og support mener vi er viktige faktorer for å lykkes og sammen skape gode resultater.
Vi gleder oss veldig til fortsettelsen og videre samarbeid med dere. Sammen skal vi fortsette arbeidet med å gi våre kunder gode, sikre og robuste trådløse nettverksløsninger.

Avantis takker for tilliten dere viser og vi vil fortsette våre bestrebelser for å yte maksimalt for dere også i fremtiden.