Fast Forward Management & Event AS

Burton Riglet Park på Verdens kuleste dag, Lørdag 29 August!

Nyhet   •   aug 07, 2015 12:09 CEST

29 August kan store og små oppleve Burton Riglet Park i Oslo på Verdens kuleste dag. Fast Forward samarbeider med Norges snowboardforbund og lager snowboard moro for alle barn mellom 2-6 år denne dagen.

Snowboard om sommeren er en stor opplevelse for små folk og er en unik anledning for alle foreldre til å gi barna en annerledes og kul utfordring. Det vil være erfarne crew folk tilstede som guider barn og foreldre i riktig retning. Diplom med bilde til alle barn som deltar!

Burton riglet park er en del av vinterkonseptet Vinterglede, Burton Mountain Festival.

Burton Riglet Park:

Program og info her: Verdens kuleste dag

Verdens Kuleste Dag er en helt gratis aktivitetsdag for barn og unge og for alle som føler seg som barn og unge. Arrangementet er i regi av Sparebankstiftelsen DNB og finner sted på Akershus festning i Oslo i tidsrommet11 til 16 lørdag 29. august. Det kommer mange mennesker, så det er viktig å passe på hverandre. Vi deler ut program i inngangen og alle barn får festivalarmbånd med plass til å skrive på en foresattes telefonnummer.

37 ulike organisasjoner, som alle har fått støtte av Sparebankstiftelsen DNB, tilbyr et vidt spekter av aktiviteter som kan passe alle og en hver, enten man liker å drive med idrett eller å lage noe med hendene.

Hovedinngangen til Verdens Kuleste Dag er i Kirkegata. Det er smart å orientere seg litt i kartet før man ankommer festningen. Vi setter opp et eget spiseområde med stoler og bord, og vi oppfordrer til å ha med matpakke – selv om det blir noe salg av mat på området.

Velkommen :)