Escape Travel AS

Daglig leder Iceland Explorer

Nyhet   •   feb 11, 2013 12:30 CET

Escape Travel er Norges største arrangør av elvecruise og spesialist på cruise og langreiser.
Vårt produktspekter omfatter rundreiser med norske reiseledere, eksotiske badeferier, eksklusive togreiser, spesialgrupper for både private og firmaer, samt skreddersøm for individuelle over hele verden. Firmaet startet opp i 2005 og vil i 2013 ha en omsetning på 150 millioner kroner. Vi er 27 ansatte og holder til i moderne, lyse lokaler i Vika. Escape Travel eier Carpe Diem Singelreiser som holder til i samme lokaler. Escape Travel inngår i konsernet Braathens Holiday Group som består av åtte reisearrangører i Norge, Sverige og Danmark.

Daglig leder Iceland Explorer

I regi av Escape Travel vil turoperatøren Iceland Explorer nå starte opp i Norge.
Vi søker daglig leder for oppstart av en avdeling i Oslo som vil ha hovedansvar for salg og markedsføring av Iceland Explorer i Norge. Selve produksjonen av reisene vil i all hovedsak foregå hos Iceland Explorer i Gøteborg. Programmene omfatter mange ulike type reiser fra klassiske rundreiser med gruppe og reiseleder til individuelle turer over hele Island. Det satses også på grupper med spesialinteresser, for eksempel innenfor natur, kultur og historie, i tillegg til grupper for bedrifter.
Det er en forutsetning at du har god kjennskap til Island og det er en fordel om du har erfaring fra turoperatør eller reisebyrå. Vi forventer også at du er en dyktig salg- og markedsfører.

Den vi søker:
* har gode kunnskaper om Island som reisedestinasjon
* har erfaring fra salg og markedsføring
* er initiativrik, strukturert og målrettet
* har evnen til å jobbe selvstendig
* har et korrekt og kreativt skriftlig språk
* er ikke redd for å gjøre en ekstra innsats når det trengs
* er serviceminded og positiv

Vi tilbyr:
Utvikling av et nytt satsningsområde og selskap i et spennende og ekspansivt reiselivskonsern.
En kreativ og utfordrende jobb i et hyggelig arbeidsmiljø sentralt i Oslo.

Tiltredelse 1. april 2013 eller etter avtale.

Søknad sendes til: tove.voss@escape.no
For mer informasjon ring Tove Voss på 22 01 71 71