Pagero - your financial supply chain network

Ejendals velger Pagero

Nyhet   •   sep 16, 2014 12:48 CEST

Ejendals er en familiebedrift som ble startet i 1949, med hovedkontor i Leksand, Sverige. Bedriften har spesialisert seg på å utvikle, produsere og markedsføre kvalitetsprodukter som beskytter hender og føtter. Bedriften er i dag en av Europas ledende selskaper innenfor sitt område.

Ejendals har valgt å tilkoble seg til Pagero Online og bruke våre tjenester for utgående fakturering i Sverige, Finland og Tyskland.

Med tilleggstjenestene PDF-faktura via e-post og Ekstern Print kan de sende alle fakturaene sine via Pagero. I Pagero Online tolkes og sorteres fakturaene automatisk, avhengig av om mottakeren kan ta imot e-fakturaer eller ikke. De mottakere som kan ta imot e-fakturaer får sine fakturaer elektronisk. Øvrige fakturaer blir sendt på e-post i PDF-format til mottakerne eller sendes videre til Pageros printpartnere i hvert land som skriver ut, konvolutterer, frankerer og poster fakturaene til mottakerne.

Vi ønsker Ejendals hjertelig velkommen til vårt e-fakturanettverk Pagero Online!