Tyrkiareiser AS

Endelig flyr Tyrkiareiser fra Rygge

Nyhet   •   feb 26, 2013 14:32 CET

Tyrkia er manges feriefavoritt - herlige strender, sol og bad, et av verdens beste kjøkken, vennlighet og smil. Tyrkiareiser har noe for alle enten du vil ha med familien, reise alene eller bare med voksne. Våre hotell er håndplukket og tilbyr det beste innen hver kategori. Fra og med 20.juni 2013 og til 15.august har Tyrkiareiser ukentlige direkteavganger fra Rygge til Antalya. Vi gleder oss til å se deg - velkommen til en uforglemmelig ferie!

Hva med en komplett familieferie på et av våre All Inclusive-hotell langs Tyrkias sydkyst. Med vannsklier, bassengbar og flust av fasiliteter og tilbud, dekkes hele familiens ønsker.

Vil du gjerne bo på stranden? Eller reiser du alene? Hva med shopping og kultur i Tyrkias turisthovedstad, Antalya? En avslappende golf-tur i elegante omgivelser i Belek? Eller bare avkobling langs bassengkanten på et av våre førsteklasses spahotell?
Les mer om hva som passer best for deg her.

Fra Rygge reiser du til Antalya, Alanya, Side, Kemer, Belek, Göynük, Beldibi og Camyuva. Les mer om de ulike reisemålene her.

Om Tyrkiareiser

Tyrkiareiser AS ble etablert i 2004 og har i løpet av få år blitt en av de ledende turoperatørene til Tyrkia fra Skandinavia. Vi tilbyr også en rekke spesialprodukter for den som vil ha en sunn ferie med aktiviteter og trening. Tyrkiareiser er ledende på fotturer. I tillegg til et bredt spekter av tilbud innen spa, golfferie, ridning, båtferier i skjærgården med mer. Treningsopphold for fotballag har blitt stadig mer etterspurt de siste årene. Tyrkiareiser - når du vil ha det beste utvalget i Tyrkia.